Mainostajien Liiton "Kaikki mitä sinun tulee tietää videosta 2017" -seminaarissa puhuttiin liikkuvan kuvan muuttuvasta pelikentästä niin mainostajien, mainostoimistojen kuin julkaisijoidenkin...
OMD Finland
Tulevaisuus on täällä
Uusimmat artikkelit
OMD:n asiakas Atria järjesti 25.-26.3. huikean jännitysnäytelmän Lahden torilla keskellä MM-huumaa. Kyse ei kuitenkaan ollut hiihdosta, vaan grillauksesta. Talvigrillaamisen nousevaan...
Case: Miten McDonald’s Suomi on saanut kilpailuetua tiedolla johdetulla markkinoinnilla
McDonald’s Suomi on jo yli kymmenen vuoden ajan analysoinut markkinointinsa vaikuttavuutta ja optimoinut markkinointimixiään yhdessä Omnicom Media Groupin toimistojen OMD:n ja Brand Sciencen...
Miksi koneoppiminen on nykypäivän markkinoinnissa välttämätöntä?
Aloitetaan perusteista: Mitä koneoppiminen oikeastaan on? Jos aihe on sinulle jo aiemmin tuttu, niin voit jättää seuraavan kappaleen väliin. Suosittelen myös lukemaan Timo Paloheimon...
TV:tä verkkoon – Markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisen menetelmät
Viimeisimmässä blogipostauksessani mainitsin, että Suomessa yli 50% TV-mainoksista sisältävät URL:n, eli näkyvän Internet-sivun osoitteen. Monet tutkimukset paljastavat, että TV-mainonta...
Tekoäly (Artificial Intelligence, AI) tulee olemaan vuoden 2017 yksi isoimmista trendeistä liiketoiminnassa. Eikä markkinointi ole poikkeus. 145