OMD Finland
Tulevaisuus on täällä
Uusimmat artikkelit
link to Miksi koneoppiminen on nykypäivän markkinoinnissa välttämätöntä?
Aloitetaan perusteista: Mitä koneoppiminen oikeastaan on? Jos aihe on sinulle jo aiemmin tuttu, niin voit jättää seuraavan kappaleen väliin. Suosittelen myös lukemaan Timo Paloheimon...
link to TV:tä verkkoon – Markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisen menetelmät
Viimeisimmässä blogipostauksessani mainitsin, että Suomessa yli 50% TV-mainoksista sisältävät URL:n, eli näkyvän Internet-sivun osoitteen. Monet tutkimukset paljastavat, että TV-mainonta...
link to Tekoäly markkinoinnissa – vuoden 2017 kuumin trendi
Tekoäly (Artificial Intelligence, AI) tulee olemaan vuoden 2017 yksi isoimmista trendeistä liiketoiminnassa. Eikä markkinointi ole poikkeus.
145
link to Oma, ostettu ja ansaittu media: kokonaisuutena suunniteltu markkinointi tuo parhaat tulokset markkinoijalle
Oma media on nyt todella IN myös Suomessa! Mainostajien Liiton touko-kesäkuussa 2016 tehdyn kyselytutkimuksen mukaan yritysten markkinointipanostukset omaan mediaan ovat kasvaneet kahden viime...
link to Laadullinen data konversio-optimoinnin aloituksen tukena
Yrityksen verkkopalvelussa tulisi olla vähintään yksi selkeä liiketoiminnallinen tavoite. Tämä niinsanottu makrotavoite vaikuttaa suoraan yrityksen myyntiin, joten tavoitteen mittaaminen ja...
link to Suomessa mobiilimarkkinoinnin tila on loistava
Suomi on mobiilimarkkinoinnin kannalta mielenkiintoinen maa. Olemme olleet maailmassa edelläkävijämaa kännyköiden käyttöönotossa ja meillä on useita maailman johtavia mobiilipeliyrityksiä...