OMD Finland
Tulevaisuus on täällä
Uusimmat artikkelit
link to Are you a Super Star Marketer? Then you probably use Marketing Mix Modeling
If you are not, you could be throwing your marketing investments away, in fact you probably are wasting a lot of effort and resources, that could be working hard for you. Read on.
140
link to Kuinka data muovaa tulevaisuuden videomainontaa?
Mainostajien Liiton "Kaikki mitä sinun tulee tietää videosta 2017" -seminaarissa puhuttiin liikkuvan kuvan muuttuvasta pelikentästä niin mainostajien, mainostoimistojen kuin julkaisijoidenkin...
link to Grillauksen ilosanomaa livestreamilla – 36 h putkeen
OMD:n asiakas Atria järjesti 25.-26.3. huikean jännitysnäytelmän Lahden torilla keskellä MM-huumaa. Kyse ei kuitenkaan ollut hiihdosta, vaan grillauksesta. Talvigrillaamisen nousevaan trendiin...
link to Case: Miten McDonald’s Suomi on saanut kilpailuetua tiedolla johdetulla markkinoinnilla
McDonald’s Suomi on jo yli kymmenen vuoden ajan analysoinut markkinointinsa vaikuttavuutta ja optimoinut markkinointimixiään yhdessä Omnicom Media Groupin toimistojen OMD:n ja Brand Sciencen...
link to Miksi koneoppiminen on nykypäivän markkinoinnissa välttämätöntä?
Aloitetaan perusteista: Mitä koneoppiminen oikeastaan on? Jos aihe on sinulle jo aiemmin tuttu, niin voit jättää seuraavan kappaleen väliin. Suosittelen myös lukemaan Timo Paloheimon...
link to TV:tä verkkoon – Markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisen menetelmät
Viimeisimmässä blogipostauksessani mainitsin, että Suomessa yli 50% TV-mainoksista sisältävät URL:n, eli näkyvän Internet-sivun osoitteen. Monet tutkimukset paljastavat, että TV-mainonta...