Viime blogissamme viittasimme vuoden 2008 finanssikriisiin ja siihen, miten COVID-19-pandemian vaikutukset talouteen ja markkinointiin tulevat olevaan samansuuntaiset tai jopa...
OMD Finland
Tulevaisuus on täällä
Uusimmat artikkelit
COVID-19 – Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa
Lataa artikkeli pdf-muodossa. Elämme suurimman globaalin muutoksen keskellä sitten vuoden 2008 finanssikriisin. Sen vaikutukset näkyvät jo nyt kuluttajakäyttäytymisen,...
Monet meistä ovat nyt uuden edessä kun samaan aikaan pitäisi hoitaa kahdet työt: omat työt etänä sekä lasten hoito. Tässä meiltä muutama vinkki miten voit saada päiväsi sujumaan...
Mainosalan johtava julkaisu Adweek on palkinnut mediatoimistoketju OMD:n vuoden parhaana mediatoimistoketjuna kaksi vuotta peräkkäin, vuodesta 2010 tämä on OMD:n kuudes voitto. Vuonna...
#OMDuratarinat – Some-markkinoijan tärkeimmät taidot vuonna 2020
#OMDuratarinat blogisarjassamme tutustumme OMD:n markkinoinnin ammattilaisiin. Tässä kuussa esittelyssä some-spesialisti ja uusi vahvistuksemme Jack Tarvajärvi, joka kertoo urastaan ja...
Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle
Airomi on yrityksen johdolle tarkoitettu koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta OMD Finland haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään entistä tehokkaampaa ja vaikuttavampaa...