Ifolor valitsi OMD Finlandin strategiseksi kumppanikseen


Valokuvatuotteita tarjoava Ifolor on valinnut OMD Finlandin tehostamaan markkinointiaan. Tärkeimpänä tavoitteena on verkkokaupan myynnin kasvattaminen.

Ifolorin ja OMD:n yhteistyö pitää sisällään jatkuvan markkinoinnin suunnittelua, ja painopisteenä on etenkin verkkokaupan myynnin kasvattaminen digitaalisia kanavia hyödyntäen. Valintaan vaikutti etenkin OMD:n vahva digiosaaminen sekä hyvät aiemmat kokemukset sosiaalisen median operoinnista ja suunnittelusta. Ifolor haki alkuvuodesta pitkäaikaista yhteistyökumppania, joka pystyisi kehittämään markkinointia systemaattisesti ja tehokkaasti.

”Mediamarkkina ja kuluttajakäyttäytyminen muuttuvat kovaa vauhtia, ja vastataksemme muutokseen oli aika uudistaa meidän mediastrategiaamme ja tapaamme toimia. Etsimme kumppania, jolla on kansainvälisen tason näkemystä ja hyvää digitaalista osaamista. Aloitimme jo syksyllä 2016 OMD:n kanssa yhteistyön Facebook-markkinoinnin tiimoilta, ja näiden vuosien aikana tekeminen on kehittynyt huimasti. Innolla odotamme laajempaa yhteistyötä ja sen tuloksia”, Ifolorin Tiina Eerola kommentoi yhteistyötä.

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolor on yksi Suomen arvostetuimpia ja suositelluimpia verkkokauppoja. Ifolorin liikevaihto on 18 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 75 henkilöä.

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee uudesta kumppanuudesta ja kertoo laajentuneen yhteistyön Ifolorin kanssa lähteneen käyntiin vauhdilla. ”Olemme otettuja uudesta ja mielenkiintoisesta kumppanuudesta Ifolorin kanssa. Digipuolen suunnittelu ja optimointi on jo täysillä käynnissä. Olemme myös hiljattain uudistaneet suunnitteluprosessiamme niin, että päätöksiä voi tehdä yhdessä asiakkaan kanssa mahdollisimman nopeasti ja ketterästi.

Lisätietoja:

Ifolor Oy, Head of Marketing Nordics Tiina Eerola, p. 040 555 4051, tiina.eerola@ifolor.fi

OMD Finland Oy, Toimitusjohtaja Markus Grannenfelt, p. 050 372 5923, markus.grannenfelt@omd.com

Recent Content

link to Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Tarinoilla on viihdytetty ja opetettu ihmisiä kautta aikojen. Liikkuvan kuvan ja äänen siivittämällä tarinalla on erityistä tunteisiin vetoavaa voimaa, mikä onkin yksi tehokkaimmista vaikuttamisen keinoista. OMD:n perinteisessä puurojuhlassa saimme puuron ja glögin äärellä nauttia Jani Halmeen jouluisesta tarinatuokiosta. Konsernitoverimme esitteli kolme valitsemaansa kaikkien aikojen joulumainosta ja avasi tarinoiden hyödyntämistä markkinoinnissa. Tunteisiin vetoaa John Lewisin mainos […]
link to Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Airomi on yrityksen johdolle tarkoitettu koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta OMD Finland haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään entistä tehokkaampaa ja vaikuttavampaa markkinointia. Hyödynnämme maailman parhaita markkinoinnin työkaluja ja prosesseja ja sovellamme niitä suomalaisiin olosuhteisiin. Siksi kerromme nyt ylpeänä, että OMD Finlandin emoyhtiö Omnicom Media Group Finland ja suomalainen tekoälyn ja analytiikan edelläkävijäyritys Houston Analytics tuovat markkinoille koneoppivan markkinoinnin johtamisen alustan […]