Kauppahalli24 valitsi OMD:n kasvaakseen markkinaa nopeammin


Ruoan verkkokauppa Kauppahalli24 aikoo kasvaa kilpailijoitaan vauhdikkaammin investoimalla dataohjattuun markkinointiin. Osana uutta strategiaansa he valitsivat markkinoinnin kumppanikseen OMD Finlandin.

Tähän asti OMD on tunnettu lähinnä mediatoimistona, mutta nyt tiedossa on huomattavasti syvempi ja laajempi yhteistyö. Kumppanuus tähtää ruoan verkkokaupan markkinaa nopeampaan kasvuun. Yhteistyö kattaa muun muassa bränditarinan rakentamisen, luovat ratkaisut, markkinointiviestinnän suunnittelun ja tuotannon niin omissa, ostetuissa kuin ansaituissa kanavissa, sekä asiakaskohtaamisten suunnittelun. OMD lähtee myös vaiheittain uudistamaan verkkokaupan asiakaskokemusta, rakennetta ja designia yhdessä Kauppahalli24:n ja sen kumppaneiden kanssa.

Kauppahalli24 on suomalaisomisteinen ja ketjuriippumaton verkkokauppa, jonka missiona on tarjota tuoretta, laadukasta ruokaa asiakkaille suoraan kotiinkuljetettuna.

“Haluamme kehittää Kauppahalli24:n palveluja yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. OMD:stä löysimme yhteistyökumppanin, jonka kanssa voimme suunnitella kasvuhakuista markkinointiamme kokonaisvaltaisesti”,Kauppahalli24:n myynti- ja markkinointijohtaja Hanna-Kaisa Risku toteaa.

“Olemme erityisen iloisia siitä, että pääsemme hyödyntämään tiedolla johdetun kokonaisvaltaisen markkinoinnin osaamistamme Kauppahalli24:n kanssa”, OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt sanoo.

Recent Content

link to COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

Lataa artikkeli pdf-muodossa. Elämme suurimman globaalin muutoksen keskellä sitten vuoden 2008 finanssikriisin. Sen vaikutukset näkyvät jo nyt kuluttajakäyttäytymisen, mediakulutuksen ja markkinoinnin sekä markkinointibudjettien muutoksina.  Suomi tulee muihin Euroopan ja Aasian maihin verrattuna muutaman viikon jälkijunassa ja tässä tilanteessa se antaa meille mahdollisuuden oppia muilta markkinoilta, miten reagoida uuteen tilanteeseen. MEDIAN KULUTUS JA MAINOSTAJIEN MEDIAPANOSTUKSET Väestön […]
link to Vinkit etätyön ja lastenhoidon yhdistämiseen

Vinkit etätyön ja lastenhoidon yhdistämiseen

Monet meistä ovat nyt uuden edessä kun samaan aikaan pitäisi hoitaa kahdet työt: omat työt etänä sekä lasten hoito. Tässä meiltä muutama vinkki miten voit saada päiväsi sujumaan paremmin: Sovi yhdessä lasten kanssa edellisenä iltana millainen on seuraavan päivän ohjelma / lukujärjestys. Kirjoita (tai piirrä jos lapsi on pienempi) lukujärjestys esimerkiksi paperille tai piirustustaululle näkyville. […]