OMD jälleen ”Global Media Agency of the Year”


OMD ADWEEK

Mainosalan johtava julkaisu Adweek on palkinnut mediatoimistoketju OMD:n vuoden parhaana mediatoimistoketjuna kaksi vuotta peräkkäin, vuodesta 2010 tämä on OMD:n kuudes voitto. Vuonna 1979 perustettu Adweek on globaali markkinointi- ja mainosalan julkaisu ja yksi alan vanhimmista julkaisuista.

Uusi vuosikymmen lupaa hyvää asiakkaillemme

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee palkinnosta ja toteaa sen olevan pitkäjänteisen työn tulos: “OMD aloittaa vuosikymmenen paremmassa kunnossa kuin koskaan ja meillä on maailman parhaat tekijät ja työkalut sekä modernit lähestymistavat nykypäivän markkinoijien haasteisiin. Pystymme tuottamaan parempia näkemyksiä asiakkaidemme päätöksenteon tueksi nopeasti ja olemme optimoineet mediasuunnittelun ja -ostamisen prosessit niin, että myös offline-puolella pystymme käynnistämään kampanjoita hyvin lyhyellä sykkeellä.”

Viime vuosien tuotekehitystä on jatkettu sisäisen kehityksen lisäksi yhteistyöllä kaikkien mediatalojen kanssa. ”Ainoana toimijana Suomessa meidän asiakkaidemme mediapanostukset ovat haluttaessa kytkettävissä suoraan kaikkiin merkittäviin myynninmallinnuksen alustoihin. Tämä mahdollistaa reaaliaikaisen myynninmallinnuksen pohjalta tehtävän mediaoptimoinnin, jota kukaan ei vielä käytännössä tee. Ihmettelen kovasti, miksi mallinnusprojekteja tehdään pöytälaatikkoon, täysin irrallaan käytännön mediatekemisestä.” Grannenfelt täräyttää.

Mikäli haluat kuulla lisää tarjoamistamme ratkaisuista, varaa ilmainen kasvun sparraustunti.

https://www.adweek.com/

Recent Content

link to Korona-seurantapalvelu kuluttajien reaaliaikaisista ostoaikeista livenä!

Korona-seurantapalvelu kuluttajien reaaliaikaisista ostoaikeista livenä!

Koronakriisin aikana kysynnän ja tarjonnan lainalaisuudet ovat muuttuneet nopeasti ja epävarmuus heijastuu niin talouteen kuin kuluttajien ostoaikeisiin ja -käyttäytymiseen. Olemme julkaisseet yhdessä Houston Analyticsin kanssa Korona-seurantapalvelun, joka tarjoaa mahdollisimman reaaliaikaista dataa siitä, miten me kuluttajat käyttäydymme! Kyseisessä palvelussa seurataan lähes 30 eri kategoriassa kuluttajien ostoaikeiden kehittymistä yhdistämällä viikoittaisella paneelikyselyllä kerättävää ostoaiedataa hakukoneiden hakudataan ja dataa […]
link to Alko ottaa käyttöön uuden markkinointiviestinnän toimintamallin — valitsi OMD:n mediatoimistokseen

Alko ottaa käyttöön uuden markkinointiviestinnän toimintamallin — valitsi OMD:n mediatoimistokseen

Alko on valinnut kilpailutuksen kautta OMD Finlandin mediatoimistopalveluiden toimittajakseen. Valinnassa painotettiin kykyä brändijohtamiseen, strategisen tason mediasuunnitteluun osaamista ja yhteistyökykyä eri toimijoiden kanssa. Yhteistyön tavoitteena on parantaa suunnittelun tuloksellisuutta ja toimenpiteiden tehokasta läpivientiä. Uudessa toimintamallissa OMD:n mediakonsultti toimii jatkossa kiinteästi osana Alkon markkinointiviestintätoimistokumppanin tiimiä. Lisäksi OMD:n puolella erillinen yhteyshenkilö vastaa mediasuunnittelun käytännön toteutuksesta ja jalkauttamisesta. “Alkon […]