Tervetuloa OMD Finlandin ja Asanan 31.10.2019 järjestämään kutsuvierastilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan markkinoinnin johtamisen tulevaisuudesta.
Tilaisuudessa esitellään uusi markkinoinnin koneoppiva johtamisalusta AiRomi sekä käydään läpi Asanan hyödyntämistä osana markkinoinnin ketterää toimintamallia.
Tilaisuus pidetään OMD:n tiloissa Lintulahdenkatu 3:ssa. Tilaisuus on maksuton.
Agenda 31.10.2019:
13.00 – 13.30 | There is no such thing as digital transformation (Stu Reddall, Acquisitions Lead, Asana) |
13.30 – 14.00 | Nopeampi päätöksenteko osaksi markkinointia – koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta AiRomi (Teemu Neiglick, CEO, OMG Finland) |
14.00 – 14.30 | Markkinoinnin ketterä toimintamalli käytännössä – Case Power (Jarmo Lipiäinen, Director, Insight & Marketing Science, ToinenPHD) |
14.30 – 15.00 | How Sony Music manages marketing campaigns in Asana (Asana) |
15.00 – | Pientä naposteltavaa, vapaata keskustelua ja verkostoitumista |
Varaa aika kalenteristasi nyt ja ilmoittaudu tapahtumaan alla olevan rekisteröitymislomakkeen avulla!