Pilottiprojektin kautta jatkuvaan yhteistyöhön -Kiinteistömaailma valitsi OMD Finlandin kumppanikseen


Kiinteistömaailma valitsi OMD Finlandin mediatoimistokumppanikseen valtakunnallisen pilottiprojektin kautta. Yhteistyö käynnistyi keväällä keskellä koronakriisiä.

Kiinteistömaailma on kauppamäärillä mitattuna Suomen suurin kiinteistövälitysketju, joka tarjoaa asuntokaupan ja -vuokrauksen palveluja noin sadassa yrittäjävetoisessa asuntomyymälässä ympäri Suomen. Markkinointia tehdään ketjuohjauksen ja paikallisten asuntomyymälöiden yhteispelinä, joten kumppanin on tärkeää ymmärtää myös alueellisten yrittäjien haasteet.

”Heti yhteistyömme käynnistymisen jälkeen esiin nousi sellaisia viestimisen tarpeita, joita ei vuosisuunnitelmiin oltu kirjoitettu. Monien muiden palvelujen sulkeutuessa meidän oli tärkeä kertoa, että asuntokaupan palvelu jatkuu, hyödyntäen maksimaalisesti etätapaamisia ja sähköisiä palveluja. Uusi kumppani OMD taipui ilahduttavasti muuttuviin tilanteisiin, kun haimme ratkaisuja poikkeusoloissa”, Kiinteistömaailman markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo kuvaa.

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee, että panostaminen uuteen toimintamalliin on tuonut alkuvuodesta monia uusia asiakkuuksia. ”Yhteistyön aloitus Kiinteistömaailman kanssa keskellä tätä maailmanlaajuista kriisiä osoittaa sen, että teemme oikein panostaessamme mediatekemisen automaation kehittämiseen ja suunnitteluprosessin tehostamiseen siten, että pystymme toimimaan ketterästi ja vastaamaan asiakkaiden todellisiin tarpeisiin muuttuvissa tilanteissa.” 

Recent Content

link to Esittelyssä Senior Client Manager Helena Vannas

Esittelyssä Senior Client Manager Helena Vannas

#OMDuratarinat-blogisarjassamme tutustumme OMD:n markkinoinnin ammattilaisiin. Tässä kuussa esittelyssä Senior Client Manager Helena Vannas, jolla tuli 10 vuotta täyteen mediatoimistomaailmassa. Kuka olet ja mitä teet työksesi? Nimeni on Helena Vannas ja toimin asiakasvastaavana OMD:llä. Työnkuvaani kuuluu asiakkuustiimin johtaminen, vuosistrategioiden suunnittelu, niiden toimeenpano ja seuraaminen. Olen myös mukana OMD:n omassa markkinoinnissa ja strategiatyöryhmässä. Miten päädyit työskentelemään OMD:lle? […]
link to Korona-seurantapalvelu kuluttajien reaaliaikaisista ostoaikeista livenä!

Korona-seurantapalvelu kuluttajien reaaliaikaisista ostoaikeista livenä!

Koronakriisin aikana kysynnän ja tarjonnan lainalaisuudet ovat muuttuneet nopeasti ja epävarmuus heijastuu niin talouteen kuin kuluttajien ostoaikeisiin ja -käyttäytymiseen. Olemme julkaisseet yhdessä Houston Analyticsin kanssa Korona-seurantapalvelun, joka tarjoaa mahdollisimman reaaliaikaista dataa siitä, miten me kuluttajat käyttäydymme! Kyseisessä palvelussa seurataan lähes 30 eri kategoriassa kuluttajien ostoaikeiden kehittymistä yhdistämällä viikoittaisella paneelikyselyllä kerättävää ostoaiedataa hakukoneiden hakudataan ja dataa […]