Sosiaalisen median katsaus – Mitä sosiaalisessa mediassa on tapahtunut viime aikoina?


Sosiaalisessa mediassa tapahtuu aina ja koko ajan. Jotta sinun ei tarvitsisi lukea ja seurata aivan kaikkea päätimme koota alle viime viikkojen osilta viisi kiinnostavinta artikkelia.

2019 on melkein täällä: Yksitoista vinkkiä Facebook-mainontaan

Kun kuluva on vuosi on jo käytännössä paketoitu, niin on hyvä kääntää katseet jo tulevaan. Oheen on koottu 11 uutta Facebookin ominaisuutta, jotka jokaisen markkinoinnin tekijä tulisi huomioida vuonna 2019. Oletko jo esimerkiksi päässyt testaamaan Facebookin pelattavia mainoksia?

Suosikkituotteet talteen suoraan Instagramista

Suosikkibrändiesi Instagram-julkaisut täyttyvät toinen toistaan upeammista joululahjaideoista, mutta miten löydät suosikkisi kun palkkapäivä koittaa? Instagram on julkaisemassa uutta ominaisuutta, jolla pystyt tallentamaan Instagram-feedistä löytämäsi suosikkituotteet omaan henkilökohtaiseen katalogiisi. Näppärää vai mitä?

3D-kuvia Facebook-feediin?

Facebook on kehittämässä uutta tapaa hyödyntää uusimpien kännyköiden tuplakennokameroita. Esimerkiksi uusimpien iPhonejen muotokuva-asetuksilla otetuista kuvista voi jatkossa luoda 3D-kuvia Facebookiin. Oletko jo nähnyt ensimmäisiä 3D-kuvia Facebook-feedissäsi?

Telkkarisarjat Snapissa

Snapchat on ottanut harppauksen televisiotuotannoissa. He ovat nimittäin julkaisseet ensimmäiset alkuperäissarjansa sovelluksen Discover-osiossa. Sarjoja on ollut tuottamassa ammattilaiset tunnettujen amerikkalaisten sarjojen takaa. Iskeekö Snapchat sarjoillaan Netflixin ja muiden suoratoistopalveluiden alueelle?

Kiinnostaako sinua tuloksellinen markkinointi sosiaalisessa mediassa? Ota yhteyttä niin keromme lisää

Recent Content

link to Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Tarinoilla on viihdytetty ja opetettu ihmisiä kautta aikojen. Liikkuvan kuvan ja äänen siivittämällä tarinalla on erityistä tunteisiin vetoavaa voimaa, mikä onkin yksi tehokkaimmista vaikuttamisen keinoista. OMD:n perinteisessä puurojuhlassa saimme puuron ja glögin äärellä nauttia Jani Halmeen jouluisesta tarinatuokiosta. Konsernitoverimme esitteli kolme valitsemaansa kaikkien aikojen joulumainosta ja avasi tarinoiden hyödyntämistä markkinoinnissa. Tunteisiin vetoaa John Lewisin mainos […]
link to Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Airomi on yrityksen johdolle tarkoitettu koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta OMD Finland haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään entistä tehokkaampaa ja vaikuttavampaa markkinointia. Hyödynnämme maailman parhaita markkinoinnin työkaluja ja prosesseja ja sovellamme niitä suomalaisiin olosuhteisiin. Siksi kerromme nyt ylpeänä, että OMD Finlandin emoyhtiö Omnicom Media Group Finland ja suomalainen tekoälyn ja analytiikan edelläkävijäyritys Houston Analytics tuovat markkinoille koneoppivan markkinoinnin johtamisen alustan […]