Sosiaalisen median katsaus – Mitä sosiaalisessa mediassa on tapahtunut viime aikoina?


Sosiaalisessa mediassa tapahtuu aina ja koko ajan. Jotta sinun ei tarvitsisi lukea ja seurata aivan kaikkea päätimme koota alle viime viikkojen osilta viisi kiinnostavinta artikkelia.

2019 on melkein täällä: Yksitoista vinkkiä Facebook-mainontaan

Kun kuluva on vuosi on jo käytännössä paketoitu, niin on hyvä kääntää katseet jo tulevaan. Oheen on koottu 11 uutta Facebookin ominaisuutta, jotka jokaisen markkinoinnin tekijä tulisi huomioida vuonna 2019. Oletko jo esimerkiksi päässyt testaamaan Facebookin pelattavia mainoksia?

Suosikkituotteet talteen suoraan Instagramista

Suosikkibrändiesi Instagram-julkaisut täyttyvät toinen toistaan upeammista joululahjaideoista, mutta miten löydät suosikkisi kun palkkapäivä koittaa? Instagram on julkaisemassa uutta ominaisuutta, jolla pystyt tallentamaan Instagram-feedistä löytämäsi suosikkituotteet omaan henkilökohtaiseen katalogiisi. Näppärää vai mitä?

3D-kuvia Facebook-feediin?

Facebook on kehittämässä uutta tapaa hyödyntää uusimpien kännyköiden tuplakennokameroita. Esimerkiksi uusimpien iPhonejen muotokuva-asetuksilla otetuista kuvista voi jatkossa luoda 3D-kuvia Facebookiin. Oletko jo nähnyt ensimmäisiä 3D-kuvia Facebook-feedissäsi?

Telkkarisarjat Snapissa

Snapchat on ottanut harppauksen televisiotuotannoissa. He ovat nimittäin julkaisseet ensimmäiset alkuperäissarjansa sovelluksen Discover-osiossa. Sarjoja on ollut tuottamassa ammattilaiset tunnettujen amerikkalaisten sarjojen takaa. Iskeekö Snapchat sarjoillaan Netflixin ja muiden suoratoistopalveluiden alueelle?

Kiinnostaako sinua tuloksellinen markkinointi sosiaalisessa mediassa? Ota yhteyttä niin keromme lisää

Recent Content

link to POIKKEUSAIKOINA PIDÄ HUOLTA BRÄNDISTÄSI

POIKKEUSAIKOINA PIDÄ HUOLTA BRÄNDISTÄSI

Viime blogissamme viittasimme vuoden 2008 finanssikriisiin ja siihen, miten COVID-19-pandemian vaikutukset talouteen ja markkinointiin tulevat olevaan samansuuntaiset tai jopa vakavammat. Miettiessämme eri skenaarioita siitä, mitä tulee tapahtumaan ja miten toimimme pandemian aikana sekä sen jälkeen, on hyvä ensin katsoa lähihistoriaan ja siihen, millaisia vaikutuksia 2008 kriisillä oli. Kantarin yli 35 000 kuluttajalla teettämän globaalin tutkimuksen mukaan […]
link to COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

Lataa artikkeli pdf-muodossa. Elämme suurimman globaalin muutoksen keskellä sitten vuoden 2008 finanssikriisin. Sen vaikutukset näkyvät jo nyt kuluttajakäyttäytymisen, mediakulutuksen ja markkinoinnin sekä markkinointibudjettien muutoksina.  Suomi tulee muihin Euroopan ja Aasian maihin verrattuna muutaman viikon jälkijunassa ja tässä tilanteessa se antaa meille mahdollisuuden oppia muilta markkinoilta, miten reagoida uuteen tilanteeseen. MEDIAN KULUTUS JA MAINOSTAJIEN MEDIAPANOSTUKSET Väestön […]