Videokooste: SXSW 2019


South by Southwest (SXSW) järjestettiin jälleen maaliskuussa Texasin Austinissa, jonne kokoontui jälleen tuhansia musiikki-, elokuva- ja teknologiateollisuuden tekijää sekä vaikuttajaa. Tapahtumaan osallistui myös tänä vuonna OMD:n työntekijöitä ympäri maailman tarkoituksena inspiroitua ja oppia uutta viimeisimmistä markkinoinnin ja teknologian trendeistä pohtien samalla miten uusia ideoita voisi hyödyntää päivittäisessä työssä.

Pinnalla markkinoinnin näkökulmasta oli etenkin neljä seuraava aihetta:

1. Brändin Empatiakyky

2. Brand safety aiheet

3. Tapahtumamarkkinointi

4. Kokemuksellinen markkinointi

Katso OMD:n koostevideo tapahtumasta tästä:

Recent Content

link to COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

Lataa artikkeli pdf-muodossa. Elämme suurimman globaalin muutoksen keskellä sitten vuoden 2008 finanssikriisin. Sen vaikutukset näkyvät jo nyt kuluttajakäyttäytymisen, mediakulutuksen ja markkinoinnin sekä markkinointibudjettien muutoksina.  Suomi tulee muihin Euroopan ja Aasian maihin verrattuna muutaman viikon jälkijunassa ja tässä tilanteessa se antaa meille mahdollisuuden oppia muilta markkinoilta, miten reagoida uuteen tilanteeseen. MEDIAN KULUTUS JA MAINOSTAJIEN MEDIAPANOSTUKSET Väestön […]
link to Vinkit etätyön ja lastenhoidon yhdistämiseen

Vinkit etätyön ja lastenhoidon yhdistämiseen

Monet meistä ovat nyt uuden edessä kun samaan aikaan pitäisi hoitaa kahdet työt: omat työt etänä sekä lasten hoito. Tässä meiltä muutama vinkki miten voit saada päiväsi sujumaan paremmin: Sovi yhdessä lasten kanssa edellisenä iltana millainen on seuraavan päivän ohjelma / lukujärjestys. Kirjoita (tai piirrä jos lapsi on pienempi) lukujärjestys esimerkiksi paperille tai piirustustaululle näkyville. […]