Videokooste: SXSW 2019


South by Southwest (SXSW) järjestettiin jälleen maaliskuussa Texasin Austinissa, jonne kokoontui jälleen tuhansia musiikki-, elokuva- ja teknologiateollisuuden tekijää sekä vaikuttajaa. Tapahtumaan osallistui myös tänä vuonna OMD:n työntekijöitä ympäri maailman tarkoituksena inspiroitua ja oppia uutta viimeisimmistä markkinoinnin ja teknologian trendeistä pohtien samalla miten uusia ideoita voisi hyödyntää päivittäisessä työssä.

Pinnalla markkinoinnin näkökulmasta oli etenkin neljä seuraava aihetta:

1. Brändin Empatiakyky

2. Brand safety aiheet

3. Tapahtumamarkkinointi

4. Kokemuksellinen markkinointi

Katso OMD:n koostevideo tapahtumasta tästä:

Recent Content

link to Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Videon voima brändille – Kolme jouluista tarinaa

Tarinoilla on viihdytetty ja opetettu ihmisiä kautta aikojen. Liikkuvan kuvan ja äänen siivittämällä tarinalla on erityistä tunteisiin vetoavaa voimaa, mikä onkin yksi tehokkaimmista vaikuttamisen keinoista. OMD:n perinteisessä puurojuhlassa saimme puuron ja glögin äärellä nauttia Jani Halmeen jouluisesta tarinatuokiosta. Konsernitoverimme esitteli kolme valitsemaansa kaikkien aikojen joulumainosta ja avasi tarinoiden hyödyntämistä markkinoinnissa. Tunteisiin vetoaa John Lewisin mainos […]
link to Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Airomi on yrityksen johdolle tarkoitettu koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta OMD Finland haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään entistä tehokkaampaa ja vaikuttavampaa markkinointia. Hyödynnämme maailman parhaita markkinoinnin työkaluja ja prosesseja ja sovellamme niitä suomalaisiin olosuhteisiin. Siksi kerromme nyt ylpeänä, että OMD Finlandin emoyhtiö Omnicom Media Group Finland ja suomalainen tekoälyn ja analytiikan edelläkävijäyritys Houston Analytics tuovat markkinoille koneoppivan markkinoinnin johtamisen alustan […]