Videokooste: SXSW 2019


South by Southwest (SXSW) järjestettiin jälleen maaliskuussa Texasin Austinissa, jonne kokoontui jälleen tuhansia musiikki-, elokuva- ja teknologiateollisuuden tekijää sekä vaikuttajaa. Tapahtumaan osallistui myös tänä vuonna OMD:n työntekijöitä ympäri maailman tarkoituksena inspiroitua ja oppia uutta viimeisimmistä markkinoinnin ja teknologian trendeistä pohtien samalla miten uusia ideoita voisi hyödyntää päivittäisessä työssä.

Pinnalla markkinoinnin näkökulmasta oli etenkin neljä seuraava aihetta:

1. Brändin Empatiakyky

2. Brand safety aiheet

3. Tapahtumamarkkinointi

4. Kokemuksellinen markkinointi

Katso OMD:n koostevideo tapahtumasta tästä:

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Recent Content

link to Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Tiedote: Airomi vie markkinoinnin koneoppimisen aikakaudelle

Airomi on yrityksen johdolle tarkoitettu koneoppiva markkinoinnin johtamisen alusta OMD Finland haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään entistä tehokkaampaa ja vaikuttavampaa markkinointia. Hyödynnämme maailman parhaita markkinoinnin työkaluja ja prosesseja ja sovellamme niitä suomalaisiin olosuhteisiin. Siksi kerromme nyt ylpeänä, että OMD Finlandin emoyhtiö Omnicom Media Group Finland ja suomalainen tekoälyn ja analytiikan edelläkävijäyritys Houston Analytics tuovat markkinoille koneoppivan markkinoinnin johtamisen alustan […]
link to Näin tekoäly muuttaa valokuvat videoksi

Näin tekoäly muuttaa valokuvat videoksi

Tekoälysovellusten ja koneellisen oppimisen hyödyntäminen digitaalisen mainonnan parissa ei taida olla kenellekään täysin uusi konsepti? Uutinen ei varmasti myöskään ole se fakta, että kyseiset työkalut kehittyvät hyvin nopeaa tahtia. Uutta on kuitenkin se, miten näillä työkaluilla voidaan saada vain yhdestä henkilön valokuvasta muunnettua ja tuotettua vakuuttavan oloista videokuvaa.