Videokooste: SXSW 2019

South by Southwest (SXSW) järjestettiin jälleen maaliskuussa Texasin Austinissa, jonne kokoontui jälleen tuhansia musiikki-, elokuva- ja teknologiateollisuuden tekijää sekä vaikuttajaa. Tapahtumaan osallistui myös tänä vuonna OMD:n työntekijöitä ympäri maailman tarkoituksena inspiroitua ja oppia uutta viimeisimmistä markkinoinnin ja teknologian trendeistä pohtien samalla miten uusia ideoita voisi hyödyntää päivittäisessä työssä.

Pinnalla markkinoinnin näkökulmasta oli etenkin neljä seuraava aihetta:

1. Brändin Empatiakyky

2. Brand safety aiheet

3. Tapahtumamarkkinointi

4. Kokemuksellinen markkinointi

Katso OMD:n koostevideo tapahtumasta tästä:

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Recent Content

link to Näin tekoäly muuttaa valokuvat videoksi

Näin tekoäly muuttaa valokuvat videoksi

Tekoälysovellusten ja koneellisen oppimisen hyödyntäminen digitaalisen mainonnan parissa ei taida olla kenellekään täysin uusi konsepti? Uutinen ei varmasti myöskään ole se fakta, että kyseiset työkalut kehittyvät hyvin nopeaa tahtia. Uutta on kuitenkin se, miten näillä työkaluilla voidaan saada vain yhdestä henkilön valokuvasta muunnettua ja tuotettua vakuuttavan oloista videokuvaa.
link to Somettajan kesämemo

Somettajan kesämemo

Ennen lomia on oiva aika katsastaa mitä somekentällä tapahtuu niin mainostajan kuin siviilikäyttäjän näkökulmasta. Tutustu kuumimpiin someuutuuksiin, iiseihin rentoutumisvinkkeihin sekä somekäytön statseihin ennen kuin laukkaat kesälaitumille täyttämään sometilisi idyllisillä lomatunnelmilla. #lomallaviimeinkin