Jatkamme huippurekrytointeja: Timo Paloheimo OMD Finlandin strategiajohtajaksi


Olemme viime kuukausina palkannut aktiivisesti uutta väkeä. Ensi viikolla strategiajohtajana aloittaa Timo Paloheimo.

Hän siirtyy Lintulahdenkadulle digitoimisto Isobarin strategiajohtajan paikalta. Edellisessä työpaikassaan Paloheimo johti strategisen suunnittelun ja sosiaalisen median yksikköä, tehden töitä muun muassa Soneran, RAY:n ja Saarioisen kanssa. Hänellä on kokemusta myös Isobarin emoyhtiön Dentsu Aegis Networkin muiden yksiköiden toiminnasta ja aiemmin myös muista digi- ja mainostoimistoista.

OMD:n strategiajohtajana Paloheimo saa vastuulleen OMD Finlandin strategisen osaamisen kehittämisen sekä asiakkaiden kasvustrategioiden sparrauksen erityisesti datan ja teknologian avulla. OMD:llä Paloheimolta odotetaan etenkin datalla johdetun markkinoinnin palvelutarjoaman laajentamista.

”Digitalisaation tuomat muutokset ja datan määrän kasvu asettavat haasteita asiakkaillemme. OMD:llä pääsen ratkaisemaan näitä haasteita alan huippujen kanssa. Sisältö ja media suunnitellaan enenevässä määrin yhtenä, tiedolla johdettuna kokonaisuutena, jota ohjaa yrityksen markkinoinnin strategia. Uskon, että kokemukseni avulla OMD Finland toimii entistä paremmin asiakkaiden markkinoinnin strategisena kumppanina”, Paloheimo summaa siirtymisensä syitä.

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt on iloinen uudesta kaappauksestaan:

”Timon laaja-alainen kokemus strategisesta suunnittelusta ja luovasta työstä nimenomaan datasta johdettua tietoa hyödyntäen sopii erinomaisesti näkemyksiimme markkinoinnin tulevaisuudesta. Tulemme vahvistamaan rivejämme dataohjautuvan sisältömarkkinoinnin osalta merkittävillä rekrytoinneilla vielä kuluvan kuukauden aikana”, sanoo Grannenfelt.

Recent Content

link to POIKKEUSAIKOINA PIDÄ HUOLTA BRÄNDISTÄSI

POIKKEUSAIKOINA PIDÄ HUOLTA BRÄNDISTÄSI

Viime blogissamme viittasimme vuoden 2008 finanssikriisiin ja siihen, miten COVID-19-pandemian vaikutukset talouteen ja markkinointiin tulevat olevaan samansuuntaiset tai jopa vakavammat. Miettiessämme eri skenaarioita siitä, mitä tulee tapahtumaan ja miten toimimme pandemian aikana sekä sen jälkeen, on hyvä ensin katsoa lähihistoriaan ja siihen, millaisia vaikutuksia 2008 kriisillä oli. Kantarin yli 35 000 kuluttajalla teettämän globaalin tutkimuksen mukaan […]
link to COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

COVID-19 - Näkemyksiä pandemian vaikutuksesta markkinointiin ja mediaan Suomessa

Lataa artikkeli pdf-muodossa. Elämme suurimman globaalin muutoksen keskellä sitten vuoden 2008 finanssikriisin. Sen vaikutukset näkyvät jo nyt kuluttajakäyttäytymisen, mediakulutuksen ja markkinoinnin sekä markkinointibudjettien muutoksina.  Suomi tulee muihin Euroopan ja Aasian maihin verrattuna muutaman viikon jälkijunassa ja tässä tilanteessa se antaa meille mahdollisuuden oppia muilta markkinoilta, miten reagoida uuteen tilanteeseen. MEDIAN KULUTUS JA MAINOSTAJIEN MEDIAPANOSTUKSET Väestön […]