Ääni- sekä e-kirjoja suoratoistopalveluna tarjoava Storytel on valinnut markkinointitoimisto OMD:n strategiseksi kumppanikseen.
Vastikään solmitun yhteistyön painopisteenä on tiedolla johdetun markkinoinnin malli, joka mahdollistaa nopean ja responsiivisen päätöksenteon markkinoinnissa. Brändin rakentaminen pitkällä aikavälillä ja lyhyen tähtäimen taktiset tavoitteet ohjaavat tasapainoisesti tekemistä kohti tehokkuutta ja tuloksellisuutta.
”OMD vakuutti meidät kokonaisvaltaisella ja innovatiivisella lähestymistavallaan markkinoinnin suunnitteluun. Uskomme yhteistyön antavan meille aivan uudenlaisia eväitä digitaalisen kirjamarkkinan kehittämiseen Suomessa”, Storytelin Mari Wärri kommentoi alkanutta yhteistyötä.
Kovaa kasvua tavoitteleva Storytel on kansainvälinen digitaalinen kirjapalvelu, joka tarjoaa rajattoman ääni- ja e-kirjojen kuuntelu- ja lukuoikeuden kiinteään kuukausihintaan. Ruotsalaisomisteinen Storytel toimii tällä hetkellä 12 eri maassa ja yrityksellä oli maailmanlaajuisesti vuoden 2017 loppuun mennessä yli 530 000 maksavaa asiakasta.
OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt kommentoi digitaalisen kaupan puolella tapahtunutta murrosta: ”Tänä päivänä yritysten on pystyttävä vastaamaan nopeammin kuluttajan alati muuttuviin tarpeisiin ja käyttäytymiseen. Haluamme siksi tarjota asiakkaillemme entistä enemmän dataan ja tutkittuun tietoon perustuvaa näkemystä, jonka avulla markkinoinnin päätöksenteko nopeutuu ja liiketoiminnasta tulee tuloksellisempaa.”
Lisätietoja:
Storytel, Country Manager Mari Wärri, p. 040 827 6727,
OMD Finland, Toimitusjohtaja Markus Grannenfelt, p. 050 372 5923,